marți, 22 decembrie 2015

Despre tine

Despre tine oamenii scriu povesti. Despre tine as putea sa scriu o viata intreaga. Tu sa fii muza mea iar eu...iar eu sa fiu a ta, doar a ta.
Te cunosteam de mult timp. Te vedeam cand si cand si imi puneai un zambet pe fata desi noi nu am stat niciodata fata in fata pana acum.
  Tu... tu cand razi imi luminezi cerul noaptea. Stiai asta?
 Doream sa te pastrez acolo, ca putinul ce ai fost si ca tot ce ai fi putut sa fii. Sunt oameni pe care ii intalnesti o data si nu ii mai uiti o viata. Sunt oameni pe care iti doresti sa ii stii toata viata bine si fericiti chiar daca fericirea lor se intalneste cu a ta. Nu, imi doresc pentru tine sa primesti tot ceea ce meriti, om minunat ce esti. Imi doresc sa fii un exemplu pentru toti oamenii care isi intersecteaza viata cu a ta, imi doresc sa ramai la fel o viata intreaga, sa nu te schimbe nimeni, nici oamenii rai nici viata grea, nimic.
 Uneori nu imi gasesc cuvintele. E ironic stii, te cunosc de atat de putin timp dar uneori am impresia ca te stiu de o viata. O viata... nu mi-ar fi de ajuns sa te admir pentru ce esti si sa te iubesc pentru cine sunt langa tine.
  Copile, tu nu ii lasa sa te demoralizeze. Copile, tu trezesti universul la viata in ochii mei...
 Eu nu mai am timp...nu mai am timp sa iti spun tot ce ai putea fi si cum te vad... nu mai am timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog