luni, 23 decembrie 2013

Spune-i

Spune-i ca nu am plecat din vina lui. Spune-i ca nu vreau sa existe pareri de rau si lacrimi. Nici macar una. Spune-i ca e tot ce iubesc mai mult si ca mi-as fi dorit sa fiu si eu tot ce iubeste el mai mult. Spune-i ca lucrurile nu sunt niciodata asa cum ni le dorim. Spune-i ca e un om bun, un om cu un suflet mare. Spune-i tu asta inca o data, chiar daca i-am repetat-o zilnic. Spune-i ca iubirea mea pentru el a fost mai mult decat am putut duce. Spune-i ca fericirea lui a fost cea mai importanta pentru mine si tocmai din acest motiv am ales sa plec. Spune-i ca am siroaie de lacrimi ce curg fara oprire si un nod in gat ce nu ma lasa sa respir. Spune-i ca l-am iubit asa cum nu am iubit pe nimeni, asa cum nu voi mai iubi pe nimeni. Spune-i ca daca vreodata voi avea un baietel ii va purta numele. Va fi un copil zglobiu, plin de viata, ca si el. Spune-i ca in el m-am vazut pe mine de atatea ori, ca langa el fiecare dimineata o traiam ca si cum ar fi fost ultima, ca fiecare bataie a inimii mele i se datora lui. 
 Spune-i ca ii multumesc pentru tot. Pana si pentru zilele amare. Fara ele nu as fi stiut ce inseamna dorul si iubirea. Spune-i ca fara el m-am pierdut pe mine. Spune-i sa ma uite, sa isi umple sufletul numai cu oameni veseli si fericiti. Sa fie el un om fericit, asa cum mi-as fi dorit sa fiu eu si nu am reusit vreodata. Spune-i ca ii doresc pe cineva care sa ii umple viata de bucurie. Spune-i ca ii doresc sa aiba doi copii, o fata si un baiat, asa cum visam eu sa am. Spune-i sa ii iubeasca mult, si pentru mine. Spune-i ca am plecat nu pentru ca nu il iubesc, ci pentru ca il iubesc dar stiu ca nu va fi al meu niciodata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog