duminică, 8 decembrie 2013

4 in the morning

E ciudat, sa stii ! E ciudat cum e 4 dimineata si imi alergi prin vene ca cel mai nenorocit drog. E ciudat cum te iubesc si atunci cand incerci sa ma distrugi. Uneori cred ca sunt masochista. Uneori cred ca nici nu te vreau numai al meu, vreau doar sa stiu ca in toata viata asta a mea, am dus o lupta cu morile de vant. Da, esti lupta mea, lupta pe care inca refuz sa cred ca am pierdut-o dinainte de a o incepe.
  Mai stii replica aia? "Eu ti-am furat un pix, iar tu mie inima". O replica jalnica, trebuie sa recunosc, dar pentru mine e totul. Imi amintesc tot, imi amintesc fiecare detaliu ce m-a facut sa ma indragostesc ca o nebuna de tine. Imi amintesc toate noptile pierdute, toate zambetele si luminile stinse pe un hol, la 4 dimineata. Imi amintesc si acum cum am baut o cutie intreaga de lapte pana mi s-a facut rau. Erai acolo, te uitai la mine si zambeai strengar. Imi amintesc si acum cum ti-am zis ca sunt trista si ca ma simt singura iar tu ai urcat toate etajele pana la mine. N-as fi putut sta suparata in preajma ta.
 Imi amintesc si acum cum te-am invatat sa joci candy crush ca mai apoi sa devenim doi copii obsedati de jocul asta idiot.
  In prima dimineata mi-ai spus ca sunt frumoasa cand ma trezesc. M-am speriat atat de tare incat am fugit. Am fugit pentru ca stiam ce va urma. Stiam ca atunci a inceput tot. Iti simteam lipsa dinainte sa imi dau seama.
 M-am indragostit de tine fara sa stiu, te iubeam atat de mult incat te vedeam in toti barbatii de pe strada. Poate ca nu esti tu ala perfect dar stiu ca esti tot ce imi doresc.
 Toata perioada aia cand nu te-am avut mi-a fost atat de dor de tine incat credeam ca o sa o iau razna. Te visam si imi spuneam mereu ca poate asa a fost sa fie, ca poate nu am fost prea buna pentru tine, poate nu am stiut sa iti arat cat de mult te iubesc si ce insemni pentru mine...
 Cand te-ai intors...nici nu stiu sa iti spun ce am simtit. O parte din mine vroia din tot sufletul sa te urasca, o parte abia astepta sa te vada... Nu am putut niciodata sa iti fac rau chiar daca am vrut si am incercat. Cum poti sa ranesti ceva ce iubesti? Ceva ce a fost in viata ta o buna perioada de timp. Nu pot si tu stii ca o sa fiu acolo pentru tine mereu chiar daca uneori esti ultimul om care parca tot ce face e sa ma distruga, sa ma darame pana ma stie cazuta in genunchi. Nu, iubire, voi ramane in picioare pentru ca e tot ce mi-a mai ramas. Stiu cum e sa iti simti sufletul ingenunchiat si nu mai doresc.
 N-ai sa intelegi niciodata de ce te iubesc atat, cred ca nici eu nu o sa inteleg. Asa cum eu nu am sa inteleg vreodata de ce nu am fost "EU". Poate ca intr-o alta viata am sa-mi traiesc iubirea asa cum imi doresc. Poate ca am sa fiu eu, acolo, mereu, fata la care te gandesti non-stop, fata pe care o duci acasa si o saruti pe frunte atunci cand ceilalti va spun ca va potriviti.
  Doare, stii? Sfasie... doare ca n-am fost eu niciodata fata pe care o prezinti prietenilor si familiei drept iubita ta... mi-as fi dorit sa vad cum e... mi-as fi dorit sa strig in gura mare "TE IUBESC" fara teama de consecinte. Nu m-ai auzit niciodata spunandu-ti asta. Ti-am spus-o...atunci cand dormeai si inconstient ma luai in brate si ma sarutai pe frunte... te-am iubit asa cum nu am crezut vreodata ca o voi face. Inca ma uit la tine si imi vine sa urlu lumii intregi cat de mult te iubesc, cum tremura carnea pe mine cand te stiu suparat, cand cineva te raneste. Mi-as fi dorit sa nu suferi tu niciodata, pentru niciun motiv, sa iau eu toata suferinta si sa o port cu mine, ca la cata am...
...si poate peste ani o sa imi amintesc cu drag de tine, de iubirea vietii mele care niciodata nu a fost a mea...

5 comentarii:

  1. Marile iubiri, si mai ales cele neimplinite, nu se uita niciodata, indiferent de cat de multi oameni o sa mai iubesti. Iti inteleg sentimentele... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e... cel mai trist e sa stii ca ai pe cineva dar in acelasi timp nu va fi niciodata al tau... e trist si doare al dracu de tare. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, întâmplător am descoperit asta, si m regăsesc. Desi sunt băiat, mă regăsesc. Trăiesc in clipa de fata asa ceva...si nu stiu câtă putere mai am ca sa continui.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) vointa, de asta ai nevoie. Pana la urma, tu esti cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
  5. Capu Sus frumoasovca trece :D

    Ce nu stiai ca barbatii sunt curvari craturi josnice misogine? Nui nimic afli tot pe pielea ta ca asa eeste Romania.

    youll be fine

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog