duminică, 14 iulie 2013

Pustiu.


Si sufla tare...sufla cat poti tu de tare si alunga tot ce doare. Alunga-mi gandurile, sentimentele si amintirile. Du-le departe mami. Du-le acolo unde nimic nu doare. Ia-le de la mine mami, ia-mi tot ce doare. Si ia-ma in brate,strange-ma tare si lasa-ma sa plang. Lasa-ma sa plang pana se termina zilele si noptile. Lasa-ma sa plang pana raman fara memorie si fara inima.... Si spune-i ca mi-a rupt sufletul in bucatele. Spune-i ca e gol acolo, ca e un gol imens mami, un gol ce ma ucide incetul cu incetul. Spune-i ca ochii mei sunt plini de lacrimi mami, ca urla amintirile in mine si strigoii noptii nu ma lasa sa dorm. Spune-i mami...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog