vineri, 17 mai 2013

:)

Ti-as fi spus ca imi rupi inima in doua de cate ori ma uit in ochii tai. Ti-as fi spus ca pentru tine sunt in stare de orice, ca as muta muntii din loc sa pot sa te pastrez aici cat mai mult timp.
 Timp? Nici timp nu mai e. Nisipul din clepsidra se scurge si in ochii tai nu mai vad viitorul ci vad un sfarsit trist, plin de lacrimi, pumni in pereti, fum de tigara la 3 dimineata si o inima rupta in bucati. 
 Atunci cand o sa pleci promite-mi ca iti vei aminti de mine. Promite-mi ca macar o data o sa iti fie dor de mine si o sa te gandesti la un "cum ar fi fost daca...". Promite-mi ca o sa te uiti inapoi zambind. Eu iti promit ca nu te uit. Nu pot insa sa iti promit ca nu o sa plang si ca nu o sa ma dau cu capul de pereti la propriu atunci cand o sa realizez ca patul meu e gol si ca nu ma mai pot refugia in bratele tale atunci cand e furtuna in mine.
 Nu te uit, nu pot, nu vreau! 
 Se dau furtuni in mine ori de cate ori stiu ca nu esti cu mine, cand te stiu in alte brate, cand saruti alte buze. Ma chinui singura cand vad cat sunt de slaba. Mi-am jurat sa fiu puternica, mi-am jurat ca asta nu o sa ma afecteze. Mi-am jurat ca nu o sa plang pentru tine si nici din vina ta.  Si uite-ma azi cum imi tremura mainile si lacrimile imi curg siroaie. Am mintea vraiste si un miliard de sentimente si ganduri pentru si despre tine. 
 Ai aparut cand eram sigura pe mine ca eu nu ma pot indragosti de unul ca tine, ca tu esti un nimeni. Usor, usor mi-ai dat lumea peste cap si te-ai cuibarit adanc in inima mea. 
 Nu stiu daca iti dai seama sau daca intelegi dar asta e povestea vietii mele. E povestea mea cea mai frumoasa, e povestea in care am intrat stiind ce ma asteapta si in care am luptat pana in panzele albe sa te castig si sa te pastrez. E ca un joc, stii? Pe mine nu vrei sa ma vezi plangand dar tu nu stii ca plang mereu. Plang pentru ca desi acum mai esti cu mine stiu ca in scurt timp nu vei mai fi. 
  Cele mai frumoase iubiri sunt alea neimplinite. Iubirea mea nu are nici o sansa. Eu sunt eu si tu esti tu. Si in spatele acestor cuvinte se ascund multe amintiri, cuvinte si multe lupte. Luptele mele, cuvintele tale. 
 Mi-ai spus ca tu crezi in noi. Oare mai crezi? Oare iti mai pasA? Mai stii cand nu credeam nici un cuvant din ce imi spuneai? Mai stii cand radeam si iti spuneam ca esti un mincinos?
 Eu nu cred ca vin zile mai bune. Nu cred ca pentru mine povestea asta va avea un final fericit. La sfarsit eu sunt cea care va ramane in urma.... voi ramane cu speranta ca intr-o zi vei veni la mine si iti vei cere iertare pentru toate noptile cand am plans langa tine si n-ai stiut, pentru toate zilele cand am fost suprata si n-ai stiut nimic. Voi spera ca atunci cand te vei intoarce vei veni la mine si ma vei strange in brate ca si cum ai fi fost acolo tot timpul. 
              Imi rupi inima in doua si cu tote astea te vreau mai mult ca orice pe lumea asta. Intelegi ce zic???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog