miercuri, 16 ianuarie 2013

mi-e dor

Ma simt singura uneori, stii? Ma simt pustie intr-o lume atat de mare. Ma simt a nimanui si asta ma sperie. Ma sperie sa stiu ca atunci cand pun capul pe perna nu am cui spune "Noapte buna", ca atunci cand ma trezesc nu sunt decat eu si linistea apasatoare dn camera....


  Mi-as fi dorit sa fie altfel. Mi-as fi dorit sa iti daruiesc in fiecare zi un zambet, sa iti spun cat de mult insemni pentru mine si cum de atatea nopti numai pe tine te visez.  
  Si stiu ca ma port ca un copil acum, dar am atata nevoie de tine azi...ma simt atat de vulnerabila...nu imi doresc decat sa fug undeva departe si sa plang. AM nevoie de asta, am nevoie de tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog