luni, 10 decembrie 2012

azi nu.

Am intrat intr-o stare de repaus. Nu vreau sa gandesc, sa vad, sa simt nimic. Mi-e dor. Mi-e dor de zambete,de clipe, momente, ochi,oameni, amintiri. Mi-e dor de tot. Mi-e dor sa ma uit in ochii tai, sa ma strangi tare in brate si sa imi spui " nu mai plange, timpul le rezozlva pe toate." Mi-e dor sa rad, sa am atat timp liber incat sa ma gandesc la atatea "cum ar fi daca...". Mi-e dor sa spun "asta e,ce sa-i faci?"
  Uneori imi doresc atat de mult sa fie cineva acolo pentru mine, cineva la care sa ma duc atunci cand vreau sa plang, sa tip si sa dau cu pumnii iar apoi sa rad spunand ca sunt o fraiera, ca maine or sa treaca toate.
  Tu...esti atat de complicat. Esti ca un labirint in care ma pierd, desigur, doar stii ca nu pot sa ma orientez.
Nu pot sa ma orientez nici dupa tine, oricat de mult incerc (si crede-ma ca incerc al dracu' de tare) sa te inteleg, ma depasesti. Mi se taie respiratia cand te privesc. Inchid ochii iar chipul tau e tot ce as vrea sa imi ramana impregnat in minte un infinit de zile.
   Si tu ai suferit si ai crezut in lucruri imposibile. Ti-ai aruncat inima in bratele cuiva care nu a stiut sa fie acolo pentru tine. Ma distrugi, intelegi ce zic? Imi rupi sufletul din mine cand te vad privind in gol,gandindu'te la trecut. As vrea sa pot sa te fac sa uiti. Ma chinui zi de zi. Nu stiu daca reusesc sa iti alin suferinta sau sa mi-o maresc pe a mea. Uneori cred ca ma vrei. Alteori parca tot ce faci e sa ma alungi. Sa ma alungi cat mai departe.
  Ma agat mereu de atatea sperante inutile...de zambete, priviri si cuvinte... Intelegi ca am obosit? Am obosit sa alerg, sa lupt, am obosit sa fiu asa...
  Mi-e dor. Si doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog