vineri, 25 noiembrie 2011

Ti-am zis de atatea ori ca sfarsiturile dor. Nu m-ai crezut. Iti demonstrez acum. Ma doare.Sfarsitul asta ma doare. Ma sfarseste pe mine. Ma dori tu. Ma dori in fiecare por, in fiecare lacrima, m-ai durut mereu.
Te-am iubit. Te-am iubit al dracu de tare. Tu ce ai facut? Ai trecut peste mine si ai uitat de tot.
Ti-am zis atunci ca fara tine timpul meu nu mai are secunde. Secundele au inghetat. E iarna in timpul meu. E iarna in mine. E iarna pretutindeni.
Mai stii cand iti ziceam ca oamenii mereu pleaca? Mai stii cand iti ziceam ca indiferent de vreme eu raman aici si vantul chiar daca ma clatina nu ma doboara? ... Azi parca m-a doborat...m-a bodorat si nu mai am puterea sa ma ridic...sunt la pamant si nimic nu ma ridica. Tu, esti in picioare. Tu, nu vezi ce e in jur. Ai uitat cand stelele te visau si te aduceau la mine, cu tot cu norii de argint. Eu n-am uitat cum iti aduceam fiori pe gene si cum te faceam sa ma visezi mereu.
N-am uitat.....nu te-am uitat....

Un comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog