joi, 14 aprilie 2011

Ploua


Mi-ar lua minute, ore, poate zile intregi ca sa iti explic de ce nu dorm la ora asta. De ce azi, adorm mai tarziu ca ieri dar nu mai tarziu ca maine.
Usor usor timpul isi pierde valoarea. Orele trec fara sa simt iar seara ma gaseste tot aici, in aceeasi camera sumbra, intre aceeasi 4 pereti care par ca ma cunosc mai bine decat ma cunosc chiar eu.
Nu mai am timp... nu mai am timp sa gresesc, sa iert, sa uit... nu mai am timp sa am timp.
Ploua. Tu stii cum ploua? Tu vezi cum ploua? Azi mai mult ca niciodata te-as fi luat de mana si te-as fi asezat pe patul meu, la fereastra mea. Vroiam sa iti arat cat de frumos ploua.
Tu stii ca mie imi place ploaia? Stau deseori pe pervazul ferestrei si privesc printre picaturile ce se aseaza pe firele de iarba... Ma pierd printre picaturi. Imaginatia mea o ia razna. Atunci esti al meu mai mult ca niciodata. Atunci m-as pierde in bratele tale si as face din secunde ore, zile, luni intregi iar tu sa nu fi nevoit sa pleci. Sa nu mai pleci. Sa stai cu mine, sa stai langa mine. Sa ma gadili pana nu mai am aer iar eu sa ma razbun muscandu-te de buza de jos. Sa rad de tine ca nu stii sa pronunti "supercalifragilistic". Sa imi spui ca sunt o copila iar eu sa iti raspund "pentru asta ma vrei. Pentru ca sunt o copila, pentru ca nu stiu cine sunt, de unde vin sau incotro ma indrept. Pentru ca rad si plang adesea.... pentru ca sunt copila ta."
Tu sa ma strangi tare la piept si sa ma saruti stiind ca aprinzi un foc in mine.
Eu sa iti arunc o privire si sa starnesc dorinte in tine.
Sa ne pierdem. Sa uitam. SA ne regasim...
Dar ploaia se opreste. Ma trezesc la realitate, mai sterg o lacrima de pe obrazul stang si imi zic inca o data in gand "De azi eu nu te mai iubesc pe tine" !

3 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog