luni, 4 aprilie 2011

DORINTA

Stateam nemiscati de cateva minute. In aer se simtea un parfum greu. Ma fixa cu privirea iar eu la randul meu faceam acelasi lucru. Era el. Era acelasi el pe care simteam ca il stiu de ani de zile de parca ar fi fost mereu langa mine.

Ma mangaia pe mana cu degetele lui lungi.

Cu mana dreapta m-a prins de gat si m-a tras spre el. M-a sarutat intens, cu pasiune, asa cum facea de obicei. Acum se plimba cu mana pe spatele meu desi stia ca starneste in mine dorinte. L-am muscat de buza de jos. I-am simtit respiratia sacadata pe umarul meu drept, apoi usor pe gat.

In tot intunericul ala, noi straluceam unul in ochi celuilalt. Urmam sa devin a lui iar asta imi dadea fiori. Urma sa ma cunoasca iar asta ma speria si mai tare.

Nu am renuntat. M-am prins cu degetele de gatul lui si i-am dat de inteles ca nu vreau sa se opreasca. Mi-a zambit. Avea un zambet al dracu de frumos si plin de dorinta. L-am sarutat din nou si din nou nu am rezistat tentatiei de al musca de buza. II placea, i se ingreuna respiratia ori de cate ori il muscam.

M-am lasat purtata de val. M-am pierdut.

N-am stiut ca asa aveam sa-l pierd si pe el.

P.S : si apoi m-am trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog