sâmbătă, 9 aprilie 2011

Am inteles


Am inteles ca toate noptile alea in care nu dorm si ma uit la telefon din 5 in 5 minute imi fac rau. Am inteles ca toate diminetile in care ma trezesc inainte sa sune nenorocita aia de alarma nu aduc nimic bun.
Am inteles ca toate noptile cu luna plina au fost ale noastre.
Am inteles ca tu... esti tu.
Am inteles ca daca te vreau mai mult, te pierd mai mult.
Am inteles ca daca trebuie sa plec, atunci chiar trebuie sa plec fara sa ma uit inapoi.
Am inteles ca sunt intrebari fara raspuns si raspunsuri fara intrebari.
Insa tu... tu nu ai inteles ca aveam nevoie de tine. Tu nu ai inteles ca toate noptile cu luna plina au fost si ale tale, nu numai ale mele. Tu nu ai inteles ca eu nu am vrut sa pleci. Nu ai inteles nici ca am vrut sa te intorci. Nu ai inteles ca toate lacrimile alea vorbeau ele pentru mine. N'ai fi inteles de ce te vroiam. Si da, te vroiam. Te vroiam chiar daca eram constienta ca te voi pierde iar. Te vroiam pentru ca adoram cine eram cand erai cu mine. Te vroiam pentru ca iubeam cine erai cand eram cu tine.
Te-am lasat sa pleci in speranta ca te vei intoarce. Azi am inteles ca oamenii nu se intorc niciodata inapoi. Si daca se intorc, nu mai sunt la fel. Azi, am inteles ca si eu plec, pe alt drum, in directia opusa drumului tau. Si plec, si nu ma intorc. Nu ma uit inapoi, nu te uita inapoi. Azi noi am inteles.

2 comentarii:

  1. merci de sfat:D:*ai dreptate nu se vedea prea bine:)foarte frumoasa ultima postare a ta ;x imi place mult tot ce scri>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos :* si ma bucur ca ti-am dat un sfat bun.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog