joi, 31 martie 2011

Tu esti artist, eu sunt....

Nu stiu cum dracu faci, cum reusesti, dar apari de fiecare data exact cand ma astept mai putin. Sunt zile cand imi zic "gata, chiar e gata". Ti-as multumi daca m-ai lasa sa fac ce imi propun. Ti-as multumi enorm daca n-ai mai alerga in goana prin visele mele, daca nu mi-ai mai zambi....cu zambetul ala prostesc ce il afisezi ori de cate ori trec pe langa tine si incerc sa ma prefac ca nu te observ.
Pleaca si lasa-ma. M-ai drogat de atatea ori cu vorbe frumoase, doar stii ca esti un artist si stii cum sa imi dai gandurile peste cap. Insa eu am ales sa fii ultimul vers al propriei tale poezii. Tu in schimb imi spui ca poezia ta nu are sfarsit, ca strofe poti scrie oricand, oricum.
Ma mint... ma mint si te mint si pe tine. Vreau sa vina ziua cand o sa pot spune din suflet " tu pentru mine ai murit in ziua cand ai ales sa pleci".....

3 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog