joi, 20 ianuarie 2011

P.S.

Mai tii tu minte cat de mult iti placeau ochii mei? Aveam raze de soare in privire, ochii imi luau foc ori de cate ori te zaream in departare. Inima-mi batea sa sara din piept cand ma strangeai in brate, imi cuprindeai fata in mainile tale firave si ma sarutai de parca n-ai fi vrut sa plec niciodata. Ma imbatam cu fericire zi de zi in preajma ta. Felul tau de a fi ma cuprindea cu totul. Ma ametea rasul tau. Ma simteam cea mai fericita, cea mai frumoasa si cea mai implinita atunci cand la sfarsitul zilei adormeam cu tine in gand si cu linistea ce-mi lipsise atat timp.
Imi stiai temerile, stiai de ce-mi era cel mai frica. Imi era frica sa nu se termine inainte sa inceapa cu adevarat. Aveai dreptate.
Ne-am pierdut... sau mai bine zis te-am pierdut. Acum am cenusa in ochi, in loc de foc. Cenusa amintirilor, clipelor magice si privirii tale.
Am strans tot ce imi amintea de tine. Le-am pus intr-o cutie. Imi pare rau ca azi nu mai pot privi nimic fara sa izbucnesc in lacrimi. Imi pare rau ca inca esti prezent in gandurile mele. Imi pare rau ca nu pot sa te uit. Imi pare rau ca ai ales sa pleci cand puteai sa mai stai.
Si daca vreodata o sa spui ca iti e dor, sa nu o spui doar pentru ca stii ce vreau sa aud. Nu. N-am sa cersesc iubire si dor la portile inimii tale. N-am sa plang sa te intorci, sau sa iti impresionez orgoliul. Am sa plang pentru mine, pentru ca imi e dor in fiecare zi de noi, de tine cand erai al meu, de mine cand eram a ta si de toate visele ce le aveam.
Atat. In rest...astept sa treaca. Astept sa vina ziua cand o sa te intorci. Ca o sa o faci. Asa a fost mereu.





P.S: E pentru tine. E pentru ca desi n-as mai avea curajul sa iti spun in fata, dar TE IUBESC. Te iubesc si-mi rup creierii zilnic incercand sa nu ma gandesc la tine mai mult decat ar trebui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog