marți, 11 ianuarie 2011

I'm here to stay a while....

Undeva nu cu mult in urma ti'am zis "I'm here to stay a while, you know?". M-ai intrebat daca "now and forever". Ti-as fi raspuns ca da, now and forever, daca as fi stiut ca asa va fi, daca as fi putut sa fac sa fie asa.
Acum...ce s-a ales din din acel "I'm here to stay"?? Au ramas doar cuvinte in urma, lacrimi, nopti nedormite, cateva cani de cafea si multe pachete de Kent. Si am ramas eu. Am ramas eu care inca mai sper ca visez, inca mai sper ca tu esti al meu si ca tot ce doare o sa treaca.
Ma pierd zi de zi intre 4 pereti sperand ca tu ma vei gasi. Astept in fiecare seara sa sune telefonul si sa imi spui ca pot dormi linistita, ca esti langa mine.
Astept.... te astept....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog