luni, 17 ianuarie 2011

Ely - Hey

http://www.youtube.com/watch?v=x9ECN-R428A


Inima mea plange si nu vreau sa vada
Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege
Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
Pot trece peste o rana sau o palma
Dar sentimentele sunt cea mai dura arma
Cea mai dura drama
Care ma invinge
Arde ca o torta care nu se stinge
Vad blocurile,toate locurile
Toate cladirile imi trezesc amintirile
Eram la liceu si era dimineata
Desi nu esti aici te am in fata....




Am descoperit melodia acum o ora. O ascult incontinuu. Imi aminteste de tine, imi aminteste de noi, de inceputuri, de iarna, de mine, de vise, de sperante, de noptile in care dormeam linistita, de tine cand iti plimbai mana in parul meu, de clipele cand ne amuzam prosteste, de mine cand eram suparata si erai calmantul meu, de tine cand te amuzai uneori de cat de copila eram..., de vara, de tigara pe care o faceam posta pe scara din fata casei mele, de sticla de lichior pe care am baut-o impreuna, de "telepatia" ce ne unea.... :(...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog