joi, 27 ianuarie 2011


Era o zi de joi ca oricare alta. Se simtea mai singura ca alte dati, mai trista, mai plictisita de toata monotonia ce o inconjura zi de zi.
Si-a luat paketul de Kent, bricheta, cafeaua si telefonul si s-a asezat langa fereastra. A aprins o tigara. Fumul s-a imprastiat cu repeziciune in camera.
In mintea ei pasiunea, retinerile, teama si dorinta jucau un joc interzis. L-ar fi sunat. i-ar si dat un "text message" sa-i spuna decat "Diseara, la 10, la mine. Sa nu intarzii."
Nu putea sa faca asta...si-a adus aminte de el din nou. De acel "El" care inca era prezent in mintea si in inima ei. Desigur, isi dorea cu orice pret sa-l faca sa dispara de acolo, chiar daca asta insemna sa se arunce in bratele celuilalt, fara retineri si regrete. A stat o clipa si s-a gandit apoi a scris un scurt sms: "we're just fuck friends, remember? diseara la 10, la mine. Sa nu intarzii. Fara intrebari."
De indata ce a apasat pe butonul pentru "Send" a stiut ca nu mai este cale de intoarcere.
A tras adanc aer in piept si si-a sezat capul intre palme. Isi dorea sa nu fi facut asta, sa nu fi ajuns aici. Se simtea o depravata doar pentru simplul fapt ca isi dorea sa traiasca, sa mearga mai departe, sa faca macar o data in viata un lucru relativ "interzis" pentru ea.
Daca as fi putut i-as fi spus sa nu se mai simta asa. Sa nu se mai considere o fiinta atat de josnica doar pentru ca o sa faca ceva ce n-a crezut niciodata ca o sa poata face. I-as fi spus ca am fost si eu in situatia ei, si nu o data. I-as fi spus ca de fiecare data m-am simtit ultimul om, ultima fiinta de pe pamant. Ca am simtit ca il insel, desi noi doi nu mai apartineam de mult aceleiasi lumi.
Si pana la urma ce-ar mai conta? Ce ar mai rani-o acum? Macar s-ar simti bine pentru cateva ore, ar uita de "El", si de tot ce o inconjoara....



We're "fuck friends", remember??

Un comentariu:

  1. am simtit ca il insel, desi noi doi nu mai apartineam de mult aceleiasi lumi.
    HAHA, amin! intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog