sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Am adormit cu greu, dupa multe incercari, pahare de vin care n-au avut niciun efect si servetele pline cu lacrimi. Am adormit cu castile mp3-ului in urechi si cu niste amarate de sad songs....
Am visat ca eram la mare. Erai si tu cu mine. Alergam atat de tare sa ajung spre tine si tu imi zambeai...M-am impiedicat ca proasta si am cazut iar cand am ridicat ochii din pamant tu nu mai erai acolo. M-am trezit brusc, fara vreo sansa de a adormi la loc. Ma sufocam. Durerea aia care credeam ca in sfarsit a disparut era acolo, si nu dadea vreun semn ca o sa plece curand. Imi semna inca o data sentinta la singuratate si suferinta.
M-am saturat sa adun de atatea ori sperante si sa le vad cum se risipesc in vant... am obosit atat de tare sa aud aceleasi vesnise cuvinte "Imi pare rau, nu e vina ta, numai eu sunt vinovat!"...
Ma doare fara tine...cum renunti asa usor?
Nu cer decat puterea sa mai trec peste inca o data ( si imi promit iar ca e pentru ultima oara cand mai plang) desi nu stiu daca o sa mai pot... Mi se par toate aat de grele, si imi doresc atat de mult sa dispar fara sa-mi para rau daca las pe cineva in urma.. Imi doresc atat de mult sa ma iubeasca cineva....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog