marți, 21 decembrie 2010

Imaginatie

Imaginatia-mi zace undeva intr-un sertar vechi si prafuit. E acolo de cateva saptamani. N-am avut chef sa dau ochii cu ea. N-am avut chef sa-i vad zambetul ala strengaresc cu care m-a obisnuit. I l-as fi sters imediat spunandu-i ca n-am mai vrut sa scriu. S-ar fi suparat, dar m-ar fi inteles.
Imi e cea mai buna prietena si confidenta. Daca o am pe ea ajung oriunde cat ai clipi. Pot fi oricine imi doresc sa fiu cand e in preajma mea. In putinele momente cand ii dau voie sa iasa la lumina vorbeste neincetat. Vorbeste atat de repede cu pixul si foile prafuite ale caietului incat ai zice ca are mii si mii de povesti. Uneori chiar are. Uneori chiar reuseste sa ma puna pe picioare atunci cand am o zi proasta. Atunci cand nu vreau sa stiu nimic din ce se intampla in jurul meu, ea stie ca ma pun in pat si privesc in gol tavanul si niciodata nu intarzie sa isi faca aparitia.
As fi fost si mai fericita daca tot ce imi imaginez ar deveni realitate. Dar cum asa ceva nu se poate, continui sa visez, chiar daca poate visez cu ochii deschisi, nu ma sperie asta. Macar mai pot visa. Cand n-am sa mai pot, am sa iau caietul vechi si prafuit si am sa citesc tot ce am scris in momentele cand o aveam pe ea, imaginatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog