marți, 21 decembrie 2010

2010

Vroiam sa spun ceva... de ceva timp tot incerc sa spun ceva. De ceva timp ma tot chinui sa scriu ceva. Daca as stii si ce vreau sa spun ar fi bine. Sau daca as stii de unde sa incep. De cateva zile ma tot gandeam sa fac o lista gen "Ce lucruri importante am facut anul asta". Sau ce nu am facut... Am facut multe... Am invatat multe... Am invatat ca nimeni, niciodata nu e asa cum iti doresti tu sa fie. Oamenii sunt rai chiar daca eu incerc mereu sa gasesc ceva bun in ei. Am invatat ca prietenii asa cum vin, asa si se duc. Cativa raman, nu multi. Ce e mult strica. Am invatat sa nu mai am asa usor incredere in ei, sa nu mai pun la suflet orice vorba neghioaba care imi e adresata, direct sau indirect. Am invatat sa fiu eu, lucru care il cam uitasem. Am vazut marea si anul asta. La anul imi doresc sa o vad iar. Mi-am pierdut dar mi-am si facut prieteni anul asta. Am fost incapatanata,rea, nepasatoare, lenesa, indragostita, trista, dezamagita, fericita.... am trecut cam prin toate starile.
La anul... imi propun multe. Dar mai e pana atunci.

Un comentariu:

  1. Oamenii sunt rai chiar daca eu incerc mereu sa gasesc ceva bun in ei. Am invatat ca prietenii asa cum vin, asa si se duc. Cativa raman, nu multi. Ce e mult strica. Am invatat sa nu mai am asa usor incredere in ei, sa nu mai pun la suflet orice vorba neghioaba care imi e adresata, direct sau indirect. ..MARE DREPTATE AI..:(

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog