duminică, 14 noiembrie 2010

Nu promit nimic

Nu ti-am promis niciodata nimic. Si nici nu te astepta sa o fac, nu am cum, nu pot. Sa nu ma intrebi de ce. N-as putea niciodata sa iti promit ca voi fi acolo mereu pentru tine, ca voi fi colacul tau de salvare ori de cate ori vei fi la pamant, sau ca voi fi a ta pentru cine stie cate secole. Nici nu vreau sa iti promit ceva. Sa nu te astepti sa iti zic ca poti avea incredere in mine mereu, ca imi poti spune tot ce ai pe suflet si eu voi asculta, ca ma poti suna noaptea tarziu cand nu poti dormi. Nici sa nu iti treaca prin cap sa te gandesti ca eu o sa iti promit toate chestiile astea.N-as putea. De ce? Cum de ce? Ma mai si intrebi?....
N-am nevoie sa iti promit nimic... tu deja stii ca toate astea sunt adevarate si ca sunt aici.
I'm here to stay a while, you know?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog