vineri, 12 noiembrie 2010

Not in the mood

Ma simt depasita de orice situatie. Azi am uitat tot. Pana si cum ma cheama. Nu ca as vrea sa-mi amintesc.... nu ca m-ar interesa...

Azi ma simt atat de diferita de toti ceilalti...si parca nimeni nu ma intelege, parca nu e nimeni acolo sa ii spun exact ce am in cap. Si am destule azi. Poate maine or sa dispara, azi clar nu.

Imi imaginam de multe ori ca plec departe, ca plec fara sa spun nimanui. Ca plec undeva unde toate sunt exact asa cum imi doresc.Nu cred ca mi-ar simti cineva lipsa dar fie.... Cred ca vreau prea multe, ca sunt prea pretentioasa si prea copila. Sau poate nu...

Acolo unde imi imaginam ca plec, nu exista ura, invidie, razbunare, resentimente sau neincredere. Parea cel mai frumos loc, chiar daca era doar in imaginatia mea. Merg mereu acolo. Cand ma simt singura, depasita de anumite situatii ( ca azi), neinteleasa sau cand pur si simplu vreau sa imi pun imaginatia la contributie. E mai usor asa. Desi mereu ma trezesc la realitate si nu e mereu ceea ce imi doresc.

Nu ma plang. Nu as avea de ce. M-m saturat sa imi plang de mila. Sunt oameni si mai tristi decat mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog