miercuri, 20 octombrie 2010

Tipic

- Dragul meu, vroiam de mult sa te intreb cat de importanta sunt eu pentru tine

- Ei, da' asta-o buna! Ce dracu te-a apucat? Iar bati campii? Nu vezi ca n-am timp de aberatiile tale ?

- Dar cand ai tu timp de "aberatiile" mele, asa cum le zici tu?

- Nu stiu, in orice caz nu acum.

- Acorda-mi si mie cateva minute din timpul tau pretios. Simt nevoia sa vorbesc cu tine. De la un timp parca nici nu ma mai observi. N-ai observat nici macar ca in ultimele zile am facut toate lucrurile care tu le urasti, n-ai observat nici macar ca am intarziat 2 ore ieri cand am venit de la serviciu. N-ai observat nici macar lenjeria noua care am cumparat-o special pentru tine. Cine sunt eu pentru tine?

- Iar incepi? Sunt obosit, lasa-ma in pace. Cine sa fii pentru mine? Esti persoana cu care locuiesc.

-Atat?...

- Hai draga, termina. Unde vrei sa ajungi?

- Nu mai vreau sa ajung nicaieri, oricum nu iti pasa. Se pare ca la tine timpul lasa amprente urate...Se pare ca ai uitat ca odata eram totul pentru tine....ai uitat atatea nopti, atatea clipe... Acum sunt doar colega de apartament. Trist dragul meu...trist....

- Nu vrei tu mai bine sa gasesti alt moment pentru plangerile tale?

- Nu, asta e singurul moment cand o sa ma mai asculti. singurul moment cand ma mai vezi probabil. Imi pare rau ca relatia noastra a ajuns aici.Imi pare nepus de rau ca relatiile sunt frumoase doar la inceput, ca unii oameni nu stiu sa le intretina...tu esti unul dintre ei,sa stii. Nu o zic ca pe un repros, nu mai sunt in masura si nici nu mai vreau sa iti reprosez ceva. Ai crezut ca merge si asa? Eu sa fiu femeia blanda, calma, dispusa mereu sa suport orice din partea ta? Nu... Si inchei aici discutia. Plec. Nu ma cauta... nu ma intorc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog