miercuri, 20 octombrie 2010

Promite-mi

Intreaba-ma ce vreau acum. Nu te astepta sa iti spun ca vreau luna de pe cer, masini cu sute de cai putere sau bani sa nu-i pot numara. Tu doar intreaba-ma. Sau intreaba-ma la ce ma gandesc. Nici eu nu stiu prea bine. Dar te am in cele mai multe ganduri. Si imi place. Imi place nespus de mult sa privesc tavanul si sa ma gandesc la chestii de genul "cum ar fi sa.....". Da, exact. Cum ar fi sa fi aici? Ar fi bine? Ar fi... Sa stam sa numaram nimicul. Sa-l impartim in mii si mii de bucatele marunte si sa le numaram. Sa nu terminam de numarat, asa vei sta mai mult cu mine. Stai si maine? Promiti? Si poimaine? O sa numaram iar nimicul sau o sa ne pierdem in el.... Vreau sa ma pierd in nimic, dar cu tine. Sa ne pierdem fara sa ne pese de cineva, fara sa ne pese daca cineva ne priveste, ne critica sau rade de noi. Nu-mi pasa. Azi nu imi pasa de nimic. Azi te vreau aici. Si te vreau cu aceeasi dorinta cu care un copil tanjeste dupa jucaria preferata, iar atunci cand o are in brate nu ii mai da drumul mult timp. Asa te vreau si eu, sa nu imi dai drumul...nu acum. Mai stai, nu te grabi sa pleci. Iar daca pleci sa nu spui ca iti e dor doar pentru ca stii ce vreau sa aud. Eu vreau sa te aud pe tine, nu cuvintele mele spuse de gura ta.... Iar daca pleci.... vino inapoi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog