miercuri, 20 octombrie 2010

Mai stai...

Mai stai.... o secunda...sau nu! Un minut... Hai bine, 2 minute... poate o ora...poate o zi... stai pentru totdeauna mai bine. Ramai aici, de ce sa pleci? Hai sa nu facem nimic, sa stam degeaba, sa asteptam nimicul.... Ce e nimicul? E nimic...doar nimic.... Azi iti propun ceva: hai sa plecam departe. Hai sa mergem acolo unde nu e nimic, unde nu e nimeni. Hai sa ne pierdem. O secunda macar, poate 2, poate un minut, o ora, o zi, poate pentru totdeauna. Hai sa uitam cine suntem, hai sa facem schimb de roluri, eu sa fiu tu si tu sa fii eu. Cum ar fi? Hai sa facem asta pentru o secunda, poate 2, sau poate mai mult.... Promite-mi ca faci asta pentru mine. Promite-mi ca nu ma voi pierde singura... promite-mi ca te vei pierde cu mine. Iti promit la schimb ca daca te vei pierde singur te voi ajuta sa te regasesti. Sunt aici, ai uitat? Tot eu, bezmetica asta care uneori nu stie ce vrea de la viata, care uneori e ca un copil dezorientat in lumea asta mare... Sunt tot eu si sunt aici, pentru tine. Dar mai stai... o secunda, poate 2, poate un minut, o ora, o zi... stai pentru totdeauna.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog