sâmbătă, 4 septembrie 2010

Vicii

Stii ca adorm cu tine in gand, Chiar daca ma trezesc in patul altuia...
Bleah... iar e dimineata...
La dracu! Mai am o tigara! iar m-am trezit in alt pat, ca de obicei. Iar am frant o inima. Oricum nu e niciuna mai franta ca a mea. Deci ce mai conteaza? Una in plus sau in minus...tot acolo ajungem... Ma uit i spatele meu in pat si ce vad? Inca unul... Ce dracu am facut azinoapte? Iar mi-am pierdut mintile? Iar am uitat de tine? Cred ca raspunsul e evident: langa mine in pat e un barbat si nu esti tu acela.
Sticla goala de Vodka de pe masa imi aminteste ca iar mi-am baut sentimentele. Si faptul ca pachetul meu de virginia Slims e gol acum...imi confirma.
Ma imbrac grabita, descui usa si plec. Ma duc acasa. Acasa ce ma asteapta? O liniste totala. Macar m-am distrat aseara. Si eu care credeam a nu voi fi in stare... ei bine, sunt, si e al dracu de bine si de relaxant. Ar trebui sa fac mai des asta. Dar nu, nu se poate.
Am vrut doar sa imi dovedesc ca nu esti de neinlocuit, dragul meu, asa cum credeam.
Te-am pupat, ma asteapta o noua zi, din noua mea viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog