duminică, 5 septembrie 2010

Good morning sunshine!

Buna dimineata ;;) cam matinala azi, stiu. Incerc sa ma obisnuiesc pentru zilele cand ma voi trezi din nou la 6 dimineata.
Da, vine scoala...Cred ca e primul an cand abia astept sa inceapa.
Mi-am propus multe lucuri pentru jumatatea asta de an care a mai ramas, si pentru jumatatea care va veni. In primul rand, poate imi vine si mie mintea la cap si ma tin si eu putin de scoala, macar acum in ultimul an. In al doilea rand poate nu ma mai indragostesc ca tampita de primul care imi iese in cale. Si daca da, aia e! In al treilea rand poate invat o data si pentru totdeauna sa imi aleg prietenii mai bine, si sa las deoparte pe cei care nu merita. Amici si cunostinte? ohooo....am cu miile...dar prieteni? Sunt putini. Si ii iubesc pe fiecare in parte, pentru ca mi-au fost alaturi ori de cate ori am avut nevoie, pentru ca mi-au ascultat temerile si tristetile copilaresti, ca nu m-au bodoganit ori de cate ori i-am trezit noaptea din somn doar sa m asculte cum plang. Si eu la randul meu sunt aici ori de cate ori au sau vor avea nevoie. Va multumesc!
Ma intreb uneori de ce scriu aici, de ce acord timp acestui blog. Uneori nici nu stiu, stiu doar ca ma descarc, si imi place. Si stiu ca asa cum sunt eu, sunt alte zeci de persoane care poate se regasesc in ceea ce scriu eu aici ;)). Asta sunt, mai naiva si bleaga pentru ca am incredere mereu in cine nu trebuie si nu ascult de cei care vor sa imi deschida ochii. Dar asta e, data viitoare promit pe cuvant de cercetas ca voi fi mai atenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog