miercuri, 1 septembrie 2010

Cauta-ma...

Cauta-ma in gandurile tale dragul meu,
Vei vedea ca sunt in fiecare.
Cauta-ma In amintirile de ieri
Vei vedea ca sunt si in cele de maine.
Cauta-ma in tristetile trecutului
Vei vedea ca sunt in bucuria prezentului.
Cauta-ma atunci cand esti nesigur si confuz
Vei vedea cum iti voi da putere sa iti gasesti raspunsurile.
Cauta-ma atunci cand ai nevoie de un prieten.
Vei vedea ca iti sunt mult mai mult decat atat.
Cauta-ma atunci cand esti singur
Vei vedea ca singuratatea e un cuvant ce nu ne defineste.
Cauta-ma seara cand iti doresti sa fiu langa tine
Vei vedea ca eram deja printre asternuturi.
Cauta-ma noaptea cand ai cosmaruri
Vei vedea ca te priveam dormind de ore bune...
Cauta-ma cand simti ca ma pierzi
Vei vedea ca acet lucru este imposibil.
Cauta-ma cand vrei sa imi furi un sarut,
Vei vedea cum iti voi rapi inima.
Cauta-ma cand vrei sa imi simti atingerea calda,
Vei vedea cum mainile mele vor fi singurul tau calmant.
Cauta-ma cand vrei sa ma vezi zambind,
Vei vedea cum simpla ta prezenta ma face sa fiu cea mai fericita din lume.
Cauta-ma cand simti ca iti e dor de mine,
Voi fi acolo mereu pentru tine.
Cauta-ma cand vei vrea sa pierdem nopti privind stele
Vei vedea ca asta e doar inceputul.
Cauta-ma cand ma iubesti cel mai mult dragul meu,
Vei vedea cum ochii mei iti vor spune tot ce vrei sa auzi...
Cauta-ma.... Dar nu acum.
Acum lasa-ma sa ratacesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog