miercuri, 1 septembrie 2010

Adio dar ramai cu mine

Nu ma intreba de ce...nu ma intreba de ce azi plec. Plec. Pur si simplu mi-am facut bagajul si plec. Am impachetat perechile de amintiri cu tine dragul meu, Zecile de nopti in care aprindeai scantei in mine, miile de sarutari ce ti le furam minut de minut, milioanele de cuvinte de dragoste ce mi le spuneai ori de cate ori nu te sarutam si te lasam sa vorbesti... Dar am sa iau cu mine si zilele cand m-ai facut sa plang, cand m-ai facut sa implor iubire.
Stiu ca ma iubesti, stiu. Nu ma intreba de ce, dar plec. Plec departe, nu ma mai intorc. Sa nu crezi ca nu te mai iubesc. O doamne, sa nu crezi asta! Te iubesc mai mult ca niciodata, te iubesc dimineata cand te sarut pe frunte si ma indrept spre bucatarie sa fac cafeaua pe care o bem in coltul nostru de rai. Te iubesc atunci cand ti-e frica sa nu ma pierzi, te iubesc atunci cand esti al meu cu totul, atunci cand te joci gingas cu mana in parul meu pana adorm, te iubesc mereu.
Nu ma intreba de ce plec, doar te-am rugat sa nu o faci. Nici eu nu stiu raspunsul. Nu am puterea necesara sa te urasc. Nu am puterea necesara sa uit ca odata ai adus norii pe cerul meu, ca nu am mai vazu luna si stelele din vina ta. Nu am puterea acum, sper sa o gasesc candva.
Stiu dragul meu ca nu ma intelegi, crede-ma, nici eu nu ma integ. La dracu, cat as vrea sa ma inteleg!
Uite, iti las o poza cu noi doi. Uite ce fericiti eram! Sa nu regreti nimic, eu nu o fac, nu o mai fac. O vei arunca in momentul cand vei fi pregatit.
Nu dramatiza, nu vreau sa imi fie si mai greu decat imi este acum. Nu vreau...
Nu ma intreba de ce, dar eu plec acum... Vei ramane mereu "TOT" pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog