sâmbătă, 28 august 2010

Vreau un baiat care...


Vreau un baiat care sa ma trezeasca dimineata cu un SMS haios spunandu-mi cat i-am lipsit noaptea trecuta.
Vreau un baiat care sa-mi puna o floare in par atunci cand ne plimbam seara...
Vreau un baiat care sa ma sune de fiecare data cand ii e dor de mine.
Vreau un baiat care sa ma faca sa visez cat mai mult.
Vreau un baiat care sa rada cu mine la tampeniile care le spun atunci cand mi-e prea somn.
Vreau un baiat care sa stea langa mine atunci cand febra nu scade.
Vreau un baiat care sa nu ma certe atunci cand gresesc, ci sa ma iubeasca si mai mult.
Vreau un baiat care sa ma faca sa simt ca lumea e a mea.
Vreau un baiat care sa stea cu mine sa privim impreuna cum ploua.
Vreau un baiat care sa ma incalzeasca iarna.
Vreau un baiat care sa ma gadile pana simt ca lesin.
Vreau un baiat care sa ma priveasca atunci cand dorm.
Vreau un baiat care sa ma inteleaga asa cum sunt...
Vreau un baiat care sa-mi promita ca va fi si maine aici...
Vreau un baiat caruia sa-i dau toata iubirea mea, fara sa simt ca e neimpartasit sentimentul...
Vreau un baiat care sa ma scoata din minti cand ma priveste....
Vreau un baiat care sa nu ma minte.
Vreau un baiat care..... sa ma faca sa te uit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog