vineri, 20 august 2010

Plec

Azi mi-am luat libertatea sa deschid doar putin cutia mea cu vise. Am luat de acolo un vis. Poate unul din cele mai marete: sa fiu fericita. Asa ca maine o sa fiu fericita. Maine plec. Iau trenul la prima ora si plec. Ma duc. Ma duc la munte. Am chef sa hoinaresc, sa privesc falnicii munti si sa nu-mi pese de nimic. Sa nu-mi pese de ziua de ieri si nici de cea de maine. Vreau sa fiu eu, sa fiu copil, sa ma pierd in multime. Vreau sa uit ca existi sau ca ai existat vreodata in inima mea. Maine vreau sa respir usurata chiar daca stiu ca va fi doar pentru cateva ore. Chiar daca stiu ca la intoarcere ma va izbi melancolia orasului. Vreau doar sa stau pe o banca sau langa un copac in padure si sa fumez o tigara. Sa-mi fumez gandurile si amintirile dar mai ales durerile. Sa trag cu pofta din tigara uitarii in care vei ramane. Iar cand voi ajunge la filtru voi stii ca tu nu mai existi. Ca te-ai evaporat odata cu fumul de tigara. asa ca maine plec. Nu ma astepta. Nu ma cauta. Nu vin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog