miercuri, 18 august 2010

Oare stii?

Mi'am asezat iar capul pe pernele care parca ma tot asteptau.
Ma uitam in gol.dar erai si acolo.
Parca traiesc iar din vise.respir vise,ma hranesc cu vise...
Stiu ca nimic din ce as spune nu ma mai salveaza.
Stiu ca pana si privirea ma tradeaza.
Respir pacatul uman,tradarea si ipocrizia.
Daca ai stii cate ascund inauntrul meu...
Ma ascund pana si de mine,
Ma ascund pana si de gandurile mele
Care nu vor sa ma lase sa traiesc.
Si parca nci eu nu vreau sa le las.
Vad intreaga lume in ochii tai.
Vad ca azi ma iubesti,maine nu ma cunosti.
Vad ca azi iti pasa maine nu.
Dar tu?tu vezi ca eu nu mai am putere?
Tu vezi ca ma distrug continuu?...


[made by me long time ago :D]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog