marți, 31 august 2010

Nu o sa iti spun te iubesc

In aceasta nota sau ce o fi ea nu o sa spun te iubesc, promit ca nu spun te iubesc. Niciodata, nici macar o singura data nu o sa spun te iubesc. Nu vreau sa spun te iubesc deloc pentru ca asta spune toata lumea . Nu! Nu iti spun te iubesc!
Spun doar ca atunci cand ma uit in ochii tai imi vine sa plang de fericire si simt fiori si o caldura placuta in tot corpul cand vad cat de albastrii sunt si cred ca nu exista un albastru mai frumos pe lumea asta, nici cerul, nici mare care o iubim atat de mult.
Spun ca as sta sa ma mangai pe tot corpul si sa te joci in parul meu o eternitate, iar sa ma saruti as sta o eternitate si o zi.
Spun ca atunci cand ascult o melodie oricat de frumoasa ar fi, prefer vocea ta de zeci de ori sau macar sa fii langa mine, sa o ascultam impreuna.
Spun ca atunci cand ma gandesc ca ai putea pati ceva simt ca innebunesc si mi-e frica cand esti plecat.
Spun ca atunci cand sunt nervoasa ma gandesc doar o clipa la tine si totul in jurul meu dispare si ramai doar tu si eu in bratele tale si ma calmez si toatul devine mai frumos.
Spun ca atunci cand dorm si ma privesti simt ca sunt in cel mai sigur loc de pe pamant si ca as putea dormi o vesnicie sub privirea ta, langa tine.
Spun ca atunci cand tip la tine si ma supar din nimicuri ma gandesc la pierderea ta si ma bufneste plansul si realizez cat de proasta am fost .
Spun ca tu esti singurul care imi acepta toata mutrele si in loc sa te superi zambesti, ma saruti si ma iei in brate.
Spun ca o zi intreaga as sta sa ma joc in parul tau si sa ma bucur de ochii tai.
Spun ca atunci cand te simt nervos si vad ca te calmezi doar pentru ca vorbesti cu mine simt ca sunt un mic zeu pentru ca am aceasta putere asupra ta.
Spun ca esti cel mai bun prieten al meu, cel mai bun amic de distractii, esti confesorul meu, esti amantul meu, esti iubitul meu, esti calmantul si ecstasy-ul meu.
Spun ca daca ar fi sa ne despartim nu te voi uitat toata viata si iti voi pastra sentimente frumoase intr-un colt de inima numai al tau pentru totdeauna.
….Nu iti spun ca te iubesc, … te iubesc spune toata lumea...



[by my best friend]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog