luni, 30 august 2010




Miss missing you... Relativ. Imi e dor de zilele toride de iulie cand ne prindea dimineata imbratisati...
Mi-e dor de clipele cand ma gadilai si ma abtineam sa nu rad...
Mi-e dor de parfumul tau..
Mi-e dor de satururile tale de noapte buna... ma incalzeau si mai tare...
Mi-e dor de privirea ta cand o intalnea pe a mea...
Mi-e dor de noi...
Mi-e dor de melodiile ce le ascultam impreuna...
Mi-e dor sa pierdem timpul aiurea...
Mi-e dor sa ne regasim unul in celalalt...
Mi-e dor sa iti simt respiratia cat mai aproape de mine...
Mi-e dor sa imi sune telefonul...
Mi-e dor sa numar orele pana cand te voi vedea...
Mi-e dor sa am fluturi in stomac numai la gandul ca esti al meu...
Mi-e dor sa ma faci sa tremur...
Mi-e dor sa te joci cu suvitele rebele din parul meu...
Mi-e dor sa ma tii in brate pana simt ca ma sufoc...
Mi-e dor sa te enervez ca pe un copil....
Mi-e dor sa te contrazic...
Mi-e dor sa adorm cu gandul ca poate intr-o zi ma voi trezi langa tine...
Mi-e dor sa te cunosc din nou...
Mi-e dor sa ratacim noaptea pe strazi...
Mi-e dor sa ma regasesc in fiecare cuvant de-al tau...
Mi-e dor sa imi spui ca ma iubesti...
Mi-e dor de tot ce visam cu tine...
Mi-e dor de fiecare clipa petrecuta impreuna...
Mi-e dor de tine cand erai al meu...
Mi-e dor sa iti fie dor de mine
Mi-e dor sa imi fie dor de tine...
Dar... Nu imi e dor de tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog