vineri, 20 august 2010

Mi-a fost dor de tine

Trrrrrrrr! Trrrrr! e ora 2 si 34 de minute, dimineata. Telefonul suna intr-o veselie si nu e prima oara.
- Alo?
- Ce faci?....
-Bine. Tu? ce s-a intamplat? e ora 2...
- Da, stiu.... vroiam doar sa iti spun ca...
-Ce sa imi spui? Spune odata ca mor de somn!
-Vroiam sa iti spun ca imi lipsesti. Ca mi-e dor de tine si acum am realizat ca noptile nu mai sunt nopti fara tine. Visele au devenit cosmaruri ce nu ma lasa sa pun geana pe geana. Mi-e dor de tine.... Simteam nevoia sa te aud...
- Mda... Ti-a luat ceva pana ai realizat... Nu ai gasit ce cautai? Nu te-ai distrat destul? Nu ti-ai batut joc de mine destul?... Ai uitat cum ai plecat? Ai uitat cand m-ai lasat in fata portii si nu ti-a pasat ca lacrimile mele curgeau in siroaie necontrolate?.. Ai uitat cand te sunam doar sa iti aud vocea desi stiam ca mai mult rau imi fac?... Ai uitat toate astea?
- Nu...nu am uitat. Regret enorm. Am fost un idiot crezand ca fara tine imi va fi mai bine, crezand ca trebuie sa fiu singur, liber.
- Cum de ti-ai dat seama?
- Simplu... imi lipsesti enorm micuto...
- Nu mai sunt micuta ta. Nu mai sunt nimic al tau.
- De ce?
-De ce? Pentru ca ai stins in mine si ultima speranta de iubire. Pentru ca nu ti-a pasat de visele mele, de sperantele mele si de toate planurile noastre. Acum am revenit la cum eram inainte. Insensibila, de neatins si de neoprit cand imi propun ceva.
-Si ti-ai propus ceva acum?
-Da. Sa te uit, sa te alung in cel mai obscur colt al inimii mele, sa te incui acolo si sa arunc cheia, sa astept sa mori in inima mea....
-Si ai reusit?
- Inca ma straduiesc. Nu am sa neg ca inca esti prezent uneori in gandurile mele, in visele mele. Inca ma gandesc la tine in serile tarzii de toamna cand aud stropii de ploaie cum se sparg de geam... Inca imi lipsesti. Dar... am invatat de la tine ca viata merge inainte. Iar daca nu merge inainte, inapoi nu are cum sa mearga. Eu am ales sa mearga inainte pentru mine. Am vazut oameni si mai tristi decat mine...
- Nu mai am cuvinte...
-Asa si trebuia. Stiam ca te vei intoarce Si o sa iti para rau. Speram ca atunci cand se va intampla asta sa nu mai fiu proasta de altadata care te primea cu bratele deschise si plangea de fericire ca te-ai intors la ea doar pentru ca nu aveai pe alta. Azi lucrurile s-au schimbat. Azi zambesc... sunt tare, nu te mai primesc.
- Dar...
- Nu mai exista niciun dar. Imi pare rau, mi-a parut rau de la inceput dar era si timpul sa iau decizii mai importante in viata mea. Era si cazul sa reflectez putin asupra faptelor mele. Nu meritam sa sufar atat...nu meritam sa imi distrugi tot.... azi nu imi mai pasa de nimic. Azi sunt eu si atat. Doar eu contez.
-Ai dreptate...
-Ma bucur ca ti-ai dat seama. E tarziu... du-te si dormi...gandeste-te ca nu m-ai sunat, gandeste-te ca nu exist. Eu voi face la fel ca si pana acum. O sa imi vad de viata. Ramai o amintire placuta pentru mine, ramai cel care m-a invatat ce e iubirea adevarata, dar si cel care mi-a luat-o...
- Te iubesc.
- Imi pare rau. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog