sâmbătă, 28 august 2010

A mai trecut o saptamana.

A mai trecut o saptamana. Am reusit mai bine sa canalizez si sa potolesc dorul de tine... Nu mai sper... nu mai visez... m-am obisnuit... Nu am sa neg ca e greu, e al dracu de greu! M-am pierdut fara tine, si nu am sa mint in privinta asta. Nu mai e nimeni aici care sa ma faca sa rad, sa iubesc... Tu? Tu esti in lumea ta... eu nu fac parte din ea. Nu mai fac parte din ea.
Vine septembrie. Vin zilele ploioase cand nu voi face nimic altceva decat sa stau la fereastra cu castile mp3-ului in urechi si sa privesc cum ploua. O sa-mi doresc sa fi acolo... Sa te vad printre picaturile de ploaie stand in fata mea si facandu-mi semn sa vin... Dar si daca ar fi asa, nu voi veni. Nu mai am de ce. Ai distrus in mine si ultima raza de speranta, de trecut.
Imi alini inima de fiecare data cand trecator, te vad. Apoi vine iar furtuna. Furtuna sufletului meu... Furtuna de ganduri, amintiri, pareri de rau...
Mi-am inecat de atatea ori dorul in paharul cu alcool si in pachetul de tigari. E bine pe moment... te uit... Sau cel putin asta cred. Dar cand efectul tutunului si alcoolului dispare, reies la iveala toate visele mele, toate clipele petrecute cu tine, Toate promisiunile facute in noptile ploioase... in noptile de dor...
Imi lipsesti. Din nou.Mi-e frica....Mi-e dor... de tine, de noi, de tot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Traiesc. Sau cel putin asa ma amagesc zi de zi. Iubesc, pacat ca decat eu.

Arhivă blog